Bokrea fynd

bocker1

Var på Åhléns rea då de har PC spel också, brukar fylla på lagret med sådana då 🙂 både bra att ge till egna barnen och ha i presentlådan inför kommande barnkalas.

Bilden är kanske inte så bra men det blev:
*Nostalgiboken om Glass & Godis
*Övergina Platser
&
*Svenska Formgivare

…och så då PC spelen Dora inkl minimus (så gullig & perfekt för barnahänder!), Halvan med bärgningsbilen, Kalas med Rut & Knut, Pippi, kaninspel (passar bra till stora E som skall få en kanin inom ett par månader) och Förskolan 3-5 år.

Är nöjd med det.

Jag läser varje kväll innan jag lägger mig men dessvärre blir det nästan ingen skönlitteratur numera, orkar inte det, utan faktaböcker eller tidningar bara i stor sett. Det är lite trist men går i perioder. Jag har alltid ÄLSKAT böcker och att läsa.
Njuter när jag får botanisera ostört i en bokhandel!

Kommentera

