Ett par fina saker..

IKEA PS SINKA Skåp med lådor

DEn här byrån eller vad man skall kalla det älskar jag! Påminner om en gammaldags möbel jag ärvt av min mormor med massa små lådor. Den skall jag lägga in bild på senare. Före & efterbilder då jag nyligen gjort om den från träfärgad till vit, den var rätt sunkig innan.

Sedan gillar jag denna mattan och hade inte Stora E haft en så fin matta i sitt rum innan så hade jag valt denna, fin och praktisk dessutom i ett barnrum då den är i plast!

LUSY BLOM Matta

Ett svar to “Ett par fina saker..”

  1. RaQ Says:

    Mattan var verkligen skitfin. Var finns den?

Kommentera

