Hoppas det inte var en sanndröm…

Drömde inatt att min sambo, M, fick akut magsjuka samtidigt som vi hade middagsgäster. Han gick in på toa, kom ut igen & bad MIG att städa badrummet! Fick en smärre chock när jag kom in där för det såg inte alls trevligt ut. Han i sin tur fortsatte prata med gästerna som om inget hade hänt…

M är alltså en mycket trevlig man 🙂  men jag var inte nådigt sur på honom i drömmen.

Häromveckan drömde jag en annan dröm som M kategoriserade som ”tonårsdröm” för den var så töntig.

Helt plötsligt hade jag Mickey Dee (från Motörhead) på min MSN. Han började prata med mig där, trodde först det var någon som skämtade, men det var det inte & så träffades vi & blev ihop…say no more…

Varför just han liksom? Det vi har gemensamt är att han bor i Göteborg & han gillar sportbilar (har sett hans ett par gånger). Jag gillar nästan all sorts musik inklusive hårdrock (speciellt 80 tals pudelrock …)men har då aldrig tänkt ppå den (bra mycket äldre än mig) mannen på något sätt.

mickey-dee

Jag drömmer mycket och jag kommer ofta ihåg drömmarna och det är inte helt ovanligt att de är aningens underliga 🙂

Ha en bra dag!

Ett svar to “Hoppas det inte var en sanndröm…”

  1. Duracellmamman Says:

    *skrattar* Stackars Mats, inte lätt att bli analyserad i dina drömmar!

    Kramis!!

    Ps. Välkommen till Bloggosfären!!

Kommentera

