I proudly present my kids!

vattkoppor-annat-019vattkoppor-annat-027

Stora E som tappade sin första tand nyligen. Hon fyller 7 i maj så det var rätt sent men både hon och jag fick tänder sent och tappar dem lika långsamt och sent.

Lilla E hade, som ni ser, vattkoppor nyligen här 🙂 han fick otroligt mycket prickar, speciellt i hårbotten, ansiktet & munnen. Det var verkligen synd om honom men det var bra att ha det gjort. Stora E har redan haft det.

Ha en trevlig kväll!

4 svar to “I proudly present my kids!”

  1. Ingela Says:

    Såg att du skulle gå på mammablogg galan. Kul då kommer vi ses där!
    Ingela

  2. Katti Says:

    Hej!
    Vad kul med en ny blogg!
    Jag gillar att vara med från början liksom:-)
    Jag ska oxå gå på galan, anmälde mig igår efter mycket ångest och svettningar, är så glad att jag gjorde det!

    Kika gärna in hos mig så får du se vem jag är:-)
    Ha det bäst!
    //Katti

  3. alexandra Says:

    vilka goa barn du har.Hihi jag bara skojade om limon,det blir nog en gammal hederlig taxi för min del till galan.Men visst hade varit häftigt o varit några tjejer o delat på en limo.
    Ha en bra dag.

  4. Camla Says:

    Härliga bilder.. min lilla prinsessa har precis tappat sina två första tänder oxå och nu håller hon på och vickar på sina två uppe som oxå är lösa.. Tror hon tycker det mest spännande är o få lägga dom i glaset på natten och se om det har kommit någon peng;) Ha det bra!

Kommentera

