Jag är torr som fnöske / världen är absolut sjöblöt…

hostlov

Jag, eller snarare mitt ansikte, är ungefär lika torrt som lövet här ovan. Jag MÅSTE börja dricka mer OCH hitta en bra återfuktande kräm. (Tips någon?). Jag har det problemet att jag inte gillar att dricka vatten, får faktiskt tvinga mig att göra det och när jag väl varit duktig och druckit jättemycket en dag så straffas jag genom att ALLT (känns det som) kissas ut under ungefär 40 toabesök den dagen, är det möjligt ena att kroppen hinner ta upp något vatten? Jag är lika torr ändå liksom men ger väl upp för fort just för att jag verkligen inte gillar vatten alls, men te dricker jag 3 STORA koppar per dag minst iaf så där får jag ju vätska.

Ute är det GRÅTT och REGN. Så himla trist. Hade iaf turen att M jobbar i Stockholm idag så jag kunde ta bilen och slapp cykla. Cyklar f.ö året runt annars,  i alla väder i stort sett. Har 4,5 km till jobbet så det blir en del i veckan. Tur att jag gör det för annars så tränar jag inget alls, men helt klart räcker cyklingen!

Mitt sinnelag är också grått, för att inte säga svart,  efter ett hemskt dödsbesked igår 😦  En ung man & 2 barnsfar i sina bästa år som vi känner lite grann som gick bort.

Ja ja imorgon skall det bli SOL säger dom, ser fram emot det och att det är fredag då med !

Kommentera

