Härliga vårtecken! Älskar det!

Här i Göteborg har jag på cykelturen till jobbet idag sett & fotograferat två underbara vårtecken 🙂

Det förvånar mig att blommorna redan kommit så långt då det varit såpass kallt senaste tiden men jag är glad att de börjar komma nu iaf, ger en hopp om en efterlängtad vår, värme & sol!

Har ni hittat vårtecken där ni bor?

Kram! från Louise som fixar inlägg i reklampausen på Let´s Dance 😉vattkoppor-annat-036vattkoppor-annat-038

Nej jag är ingen superfotograf (och har inte heller en särskilt bra kamera) men jag jobbar på det!

Ett svar to “Härliga vårtecken! Älskar det!”

  1. Katti Says:

    Om grått väder, fallande snö coh kyla är vårtecken så har vi massor!

Kommentera

