Melodifestival idag igen

Ingen ände på den känns det som 😉 med alla deltävlingar &  annat den innebär numera.

Jag och stora E var  live på deltävlingen i Göteborg här den 7 februari & hade jättekul! Hon älskar Scotts (efter att ha sett ett par avsnitt av Dansbandskampen) , det ser ni ju tydligt på bilden (hennes egengjorda tjusiga skylt som faktisk flashade förbi snabbt ett par gånger i sändning!!).

vattkoppor-annat-034 Alcazar var min favorit.

Ikväll är jag mest intresserad av Agnes låt och Sarah Dawn Finer´s.

Tillbaks till nya myssoffan nu 🙂

Det är ofattbart skönt att slippa trängas i soffan, denna är mer än rymlig!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Ett svar to “Melodifestival idag igen”

  1. Ann Says:

    Hej!!
    Nu har jag äntligen dator igen, så jag kan kolla in din blogg! Har bara ögnat igenom den nu, men jag kan säga med en gång att jag kommer titta in fler gånger!
    Kram!!

Kommentera

