Stora E gillar att läsa skyltar…

Häromveckan när hon  promenerade i stan med pappan så tittar hon på en parkerad bil och…

..ljudar högt & mödosamt fram:    ”f..u..c..k o…f..f”

Sedan säger hon : ”Pappa! Varför står det fuck åff på den bilen?? Vad är det för något?”

De står då vid ett övergångsställe med en hel del annat folk. Kan ju säga att pappa M tyckte det hela var urkomiskt & lite pinsamt tror jag 🙂 🙂

fuck-off

Här har vi just ätit Tortillas med detta i; kyckling i ”strimlor”, fajitas-sås (älskar det, köper Santa Marias kryddmix & blandar med creme fraiche), gurka, tomat, majs och ost. Det är väldigt gott.

Ha en trevlig fredagskväll! Vi skall kolla Let´s Dance & nu börjar det bli sådär att man inte vill att någon skall åka ut. Gillar alla som är kvar även Elisabeth även om jag misstänker att det är hon som får gå idag…

Ett svar to “Stora E gillar att läsa skyltar…”

  1. Ann Says:

    Åh, det är min favvomat också! Jag tvingar min familj att äta någon form av tex mex mat varje helg! 😀

    Lägger till din blogg i mina länkar på bloggen, är det ok?
    KRAM!

Kommentera

