Utmaning à la hjärngympa såhär på morgonkvisten ;-)

Ja det var detta verkligen…

Jag antar denna utmaning från både Ann´s & Ingela´s Blogg

Regler:
Det här är svårare än du tror!

Kopiera detta till din blogg om du vill.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Louise
2. Ett ord på fyra bokstäver: Last
3. Flicknamn: Linnéa
4. Pojknamn: Love
5. Yrke: Lastbilschaufför (men det är inte jag utan resekonsult..)
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Lådor (kom inte på ngt annat)
10. Plats/stad: LONDON
11. En orsak att vara sen: Lat

12. Något man skriker: Lalala

13. Film: Livet från den ljus sidan
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Larsz Kristerz
16. Djur: Lemur
17. Gatunamn: Lilla Klädpressargatan

18. Bil: Landrover

19. Sång: Let´s Dance

3 svar to “Utmaning à la hjärngympa såhär på morgonkvisten ;-)”

  1. Ingela Says:

    Vad kul att du antog utmaningen! Visst var det väl lite klurigt?

    Grattis till dottern på födelsedagen! Vilken söt tjej.

    Ha en bra dag!
    Kram Ingela

  2. Ingela Says:

    Jag menar såklart namsdagen… =) Helt yr, det är jag det!

  3. Ingela Says:

    Herregud! Jag kan inte stava heller NAMNSDAGEN menar jag *suck*
    Jag ska nog lägga ner för en stund… 😉

Kommentera

