Tack systeryster för kul fest

Här var man lite seg idag minst sagt men det är bara att köra på, först skal vi fika hos bågra & se på deras ganska nyfödda dotter sedan är det 5 årskalas för barnens ena kusin.

Detta fick min syster av mig!bocker-003lampa-susskattburkBurken var lika mycket till hennes katt Mysan 🙂

Ha en trevlig söndag! Här i Göteborg är det snöstorm typ..(VILL INTE!!! Vill ju ha VÅR!!!)

3 svar to “Tack systeryster för kul fest”

  1. Katti Says:

    Jag kan inte annat än att hålla med!
    VÅR EFTERLYSES NU!

  2. Ingela Says:

    Vilka fina presenter du har gett din syster! Alltid kul med lite kalas, både för stora och små 😉
    Kram Ingela

  3. Katti Says:

    Du förresten, ang klänning till galan så har jag redan ångest över det!
    Läste en annan tjejs blogg, hon hade minsann redan hittat sin galaklänning som hon uttryckte det. Ska man ha aftonklänning, eller partyblåsa?
    Kankse det klarnar lite när vi får den riktiga inbjudan, tror det var i april.
    Det kankse står nåt om det där.
    Men i vilket fall så har jag ingenting just nu som skulle passa. Varken mig själv eller tillställningen…

Kommentera

