Jag = saneringspatient :-) + snö IGEN :-(

Det är vad dom kallar mig på studentlkiniken där jag nu går hos en trevlig ung tandhygieniststudent vid namn M. Här snackar vi att min mun, som inte träffat en tandläkare på mer än 5 år, får en OERHÖRT grundlig genomgång. Jag skall tillbaks på minst 3 tvåtimmarssejourer till för att ta bort tandsten. Har inte haft särskilt mycket tandsten förr men NU, aj aj aj så mycket det är tydligen 😉 kan nog bygga en hel mur av den när M fått loss den 🙂 men det är som sagt ett tag tills det är klart & det lär inte bli smärtfritt…

F.ö så började dagen med vackert men lite kallt vårväder för att plötsligt övergå i tätt snöfall helt plötsligt vid lunchtid. JAG VILL INTE!!! Hatar vintern nu. Men i helgen skall det åter bli ca 5 +grader i Göteborg sägs det, hoppas det stämmer.

Lilla E är lyckligt ute i snön på altanen iaf just nu som ni serhär!

bocker-0091Jag skall just sätta in torsken i ugnen…bocker-008

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Ett svar to “Jag = saneringspatient :-) + snö IGEN :-(”

  1. Camla Says:

    Då håller jag tummarna för att du klarar dig.. fy denna magsjuka:( tycker bara det går runt, runt på dagis mest hela tiden. Ha en trevlig fredag! Kram

Kommentera

