Fina saker från KappAhl

Den här koftan gillar jag jättemycket, kommer jag nog inhandla i helgen (hade helst velat ha den i svart iofs). Jag är koftoman av naturen 😉kofta

Jeanskjolar älskar jag & har en som är väldigt lik denna, använder den jätteofta både till vardags & fest

kjol

& sedan skulle jag vilja ha den här väskan..

vaska

Jag har senaste året upptäckt att KappAhl har väldigt mycket fint faktiskt, både barnkläder & damkläder. Damkläderna känns mestadels inte tantiga eller så längre, förr tyckte jag KappAhl var ett tanställe 😉

Barnkläderna har de blivit bättre på med tycker jag. För ett par år sedan gillade jag dem inte något vidare alls.

Kan det vara så att jag börjat gilla stället för att jag håller på att bli tant (hemska tanke!) eller har de ”skärpt” sig ??

Det är alltid lite positivt också att jag i stort sett jämt lyckas ha någon 25% rabattlapp hos dem med. Min vinterjacka/kappa köpte jag där & fick den till superbra pris bl.a.

Gå in på deras hemsida så ser du mer, http://www.kappahl.com

6 svar to “Fina saker från KappAhl”

  1. Jeanette Says:

    Det var snyggt, jag brukar inte gå på Kapp Ahl i vanliga fall men ibland har de mycet snyggt. Men det varierar från butik till butik har jag märkt. Ha en bra helg!

  2. Kickan Says:

    Håller med dig om att man faktist hittar mycket snyggt både till barn och till sig själv på kapp ahl.
    Trevlig helg !

  3. Marie Says:

    Kapphal är inte riktigt min grej…förr när jag var yngre handlade jag lite där. Nu har jag haft många års uppehåll…Men jag kan hålla med om att de poppat till sig.

    Koftan var jättesnygg och rabatt är aldrig fel ! 🙂

    /Marie (som jobbar på ett klädföretag)

  4. Marie Says:

    och stava kan jag inte heller….ska ju vara Kappahl 😉

  5. Tess Says:

    Koftor är fint! jag har aldrig handlat något på kappahl men den senaste tiden då jag gått förbi de butikerna har jag tänkt att det hänger fina sakar i fönstret och tydligen har de jättefina landskapskläder till barn. Ska kolla nästa gång! Kläderna på bilden var ju jättefina!
    Kram.

  6. Katti Says:

    Håller med om att KappAhl varit en tantbutik, men lite bättre har det blivit, men det verkar skilja sig en hel del mellan butikerna. Lindex har ju oxå poppat till sig. Har hittat mycket fint till ungarna där.

Kommentera

