Jag idag & fågelbegravning..

Hade väl aldrig trott att jag skulle ha dagens outfit på min blogg, det känns nästan förbehållet yngre, trendigare & snyggare tjejer 😉 , men nu ville jag iaf visa att det blev inköp av koftan från KappAhl & på andra bilden kan ni se kappan/jackan från samma ställe som har varit min favorit i vinter. Jag lovar att inte ha det som stående inslag i bloggen 😉

Nedan ser ni mig, igår, inför Melodifestivalen

Kofta/KappAhl, t-shirt/Replay

febmars-007

Jacka/KappAhl, jeans MQ, skor Converse (vintervarianten)

febmars-004

I förmiddags hittade barnen en död koltrast på gården. Jag gav dem platshandskar & en spade så de kunde gräva ner den i ett buskage. Min lilla E grät floder, stora E var något mer samlad. Denna mamman fick tom en liten tår i ögonvrån. Jag tror inte att någon koltrast fått en finare begravning faktiskt. Stora E tog kort på graven nu ikväll, bilden blev sådär men det var en hjärteknipande söt grav ni ser lite av iaf 🙂

febmars-0181

3 svar to “Jag idag & fågelbegravning..”

  1. sessan Says:

    God kväll ☆
    Här får du ett litet besök av mig som surfar din blogg i syfte att bilda en uppfattning av passande nominerings kategori till Mammablogg Galan!
    Skall bli jätte kul att träffas på Galan i Juli ;D

    Ha en strålande vecka
    //Sessan

  2. Tess Says:

    Återta rätten att ha dagens outfit för folk mellan 5 och 40 säger jag! Vi är inte klonade iallafall!
    Tror att det måste varit den mesta värdiga fågelbegravningen ever=)
    Kram

  3. alexandra Says:

    vilken snygg kofta.Japp jag har stora barn,Oskar blir 8år i augusti o Bella 13 i april.

Kommentera

