Aningens seg idag..

Det brukar bli så när man dricker diverse alkoholhaltiga drycker från 14.30-21.30 på en mässa (med efterföljande ”fester”). Hade iaf väldigt kul & fick dansat en hel del. Dansar gör jag alldeles för sällan numera men jag älskar det!

Fick massa småpresenter från olika utställare. Här ser ni min favorit, tuplaner från Holland & barnens favoriter, glasögon från ? (kommer inte ihåg vart jag fick dem exakt…).

febmars-019

febmars-020

febmars-021

Lilla E påminner vagt om Elton John, eller hur 😉 ??

febmars-023

Jag fick börja senare idag för min snälle chef men skall strax iväg till jobbet nu. Jag ser redan fram emot en slö soffkväll med Let´s Dance 🙂

6 svar to “Aningens seg idag..”

  1. Popprinsessan Says:

    Men vad var det för ett trevligt arrangemang du var på igår? Alltid trevligt med presenter 🙂

    Jag ser också fram emot en trevlig kväll med familjen, god mat (som maken kanske lagar om jag har tur) och slapperi i soffan framför tv:n. Ahh!

  2. Ingela Says:

    Oj oj, vilka coola glasögon =) Elton kan se sig besegrad skulle jag vilja säga…
    Ha en bra dag!
    Kram Ingela

  3. Marie Says:

    Wow, coolaste brillorna i stan 🙂

    Låter onekligen som en riktigt kul dag. Och dans det älskar jag med!

    Ha en fin helg!

  4. Ingela Says:

    men vad skoj om du kommer hit på tantpartyt!! Det kommer en till som ska på mammablogg galan, fast vi bor nästan grannar =) Skulle ju vara perfekt att få träffas. Det kommer bli 11, 12 eller 13 maj tror jag.

    Kram (igen)

  5. Alexandra Says:

    vilka coola kids du har….

  6. ia Says:

    Åhh vad jag blir avundsjuk! Jag skull eju oxå gå på mässan, men lillkillen är ju sjuk så det blir inget för mig i år!
    Skulle gått idag hade jag tänkt…& i morgon meed familjen…suck!
    Anna skulle ha blivit så glad för de coola glasögonen..hahaha
    Det är jag som oxå ska på tantpartyt hos ingela …
    Det skulle vara jättekul att träffas
    kram
    ia

Kommentera

