Lite TUR-mässanbilder

Vi hade det riktigt kul jag & stora E. Det blev ansiktsmålning, kramning av diverse stora gosfigurer såsom Lisebergskaninerna, en del godis, Pippi-show, tjur-rodeo, ballonger mm mm + det JAG gillade mest, en stor stor skål med massa fina pärlor där vi stod ett bra tag & gjorde halsband. Jag kommer nog ta sönder mina & användra de fina pärlorna till annat nu när jag har fastnat för att göra saker med ståltråd & pärlor vet ni 😉febmars-0042

febmars-008

febmars-012

febmars-0201

9 svar to “Lite TUR-mässanbilder”

  1. Duracellmamman Says:

    Hej!
    Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!

    Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.

    Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.

    Vi ses den 4 juli!

    Kram

    Annika

  2. Ingela Says:

    Vilka härliga bilder, det verkar ha varit en lyckad dag!
    Tupperware kommer att bli måndag den 11 maj!

    Kram Ingela

  3. Kickan Says:

    Vilken härlig dag !! Ser så mysigt ut ! Själv gäspar jag stort nu och ska krypa till sängs efter en natts jobb.
    Ha en bra vecka !

  4. barnshoppingbloggen Says:

    Välkommen till barnshoppingbloggen 🙂

  5. Frida Says:

    Vilken kul dag ni hade igår, alltid roligt med ansiktsmålning !
    Hoppas att du får en jättemysig dag med din familj..
    Kramar

  6. Frida Says:

    Vad mysig dag ni haft, ansiktsmålning är alltid roligt för barnen.
    Ha en jättemysig dag med din familj !
    Kramar

  7. Camla Says:

    ja titta, en till liten sötnos med ansiktsmålning 🙂 Ha en bra dag! Kram

  8. jezza Says:

    Hittade din blogg via mammablogg-galans hemsida,kul att läsa runt lite på bloggarna hos dem som ska gå 😀

    Ha en fortsatt bra dag!
    //Jezza

  9. Pia - mamma med mera Says:

    Hej, tack för kommentaren och så roligt att du stannade till hos mig 🙂 Vår lille Lucas är opererad för Cranial synostos. Hans suturer (eller fontanell?)hade växt ihop alldeles för tidigt. Jag såg detta reda då han var nån vecka gammal, eftersom han kändes så knölig på hans bakhuvud. Men blev totalt nonchad av BVC. Tills jag var på 2 mån läkarkontrollen, då tog jag själv upp detta med läkaren som skickade remiss.

    Men nu är det gjort och hans huvudform har blivit så fin. Hans bakhuvud är runt och fint. Dom gjorde ett kanonjobb!!!

    Ps. Den där gorgonzolapajen måste jag testa. Jag lånar ditt recept, är det ok?

    Kramar Pia

Kommentera

