Mammabloggala 4 juli

Jag har blivt nominerad i en kategori, (klicka på länken nedan & gå in på Rösta 1 så hittar ni mig) hoppas ni vill & orkar ta er tid att rösta på mig 🙂 OM ni nu tycker jag är värd det förståss 🙂

Min blogg är nominerad, rösta på den!

Även ni som läser här utan att lämna kommentarer kan rösta. Jag vet ju att ni finns! 🙂

3 svar to “Mammabloggala 4 juli”

  1. Ingela Says:

    Klart att du är värd en röst! Det är vi alla tycker jag 😉 Det är roligt med nomineringen och så men man har nog inte så stor chans.. Roligt ändå tycker jag!
    Vad kul att pärla och pyssla lite.
    Diplomet var för charmigt!
    Kram ingela

  2. Katti Says:

    Jag känner som du ang röstningen, tror inte jag har en chans!
    Men det är väldigt spännande ändå, hoppas man får veta sen hur många som röstade egentligen.

    Det gick ju fin-fint med att lägga upp bannern!

    Kram
    Katti
    Snart är det bara ett kvartal kvar till 4 juli;-)

  3. Kickan Says:

    Haha klart jag röstar på dig ! Själv är jag också med under bästa mammabloggen och bästa vardagsbloggen. Ska bli spännande !
    Kram!

Kommentera

