1 hel månad i blogglandia :-)

tarta

Jag trodde aldrig att jag skulle komma igång och blogga men se det gjorde jag 🙂

Idag är det återigen strålande sol men var är värmen? Det var -5 i morse och jag hade världens fight med dottern som inte ville ha överdragsbyxor över strumpbyxorna 😦 ingen kul start på dagen. Jag vann fighten men det resulterade i en väldigt ledsen dotter som skulle promenera iväg med grannen & dennes dotter. De hade nog ingen kul promenad…

Är jag löjlig som byltar på henne för mycket kanske? Jag hatar att frysa & sätter därför hellre på barne  för mycket än för lite. Lilla E är också en frusen typ men stora E säger i stort sett aldrig att hon fryser. Vid -5 & sol, hade ni tvingat på dem fleecefodrade överdragsbyxor då?

Nej nu måste jag sätta igång här på jobbet, skall försöka sticka lite tidigare idag.

Kram på er alla!

Ett svar to “1 hel månad i blogglandia :-)”

  1. Katti Says:

    Japp, det hade jag gjort!
    Mina ungar äår ju ute hela dagarna eftersom dom är på en ur&skur-verksamhet (dagmamma). Så dom har tunnare ullunderställ, flecceunderställ ovanpå och sen skaljacka och skalbyxor. 3 lager med andra ord. Gissa om vi bråkar emellanåt. Men för det mesta går det bra, dom är vana. Men vi längtar efter våren här hemma nu, vore kul att se sina barn i annat än blåa ylleunderställ…

Kommentera

