Loggade in på Skatteverket …

..för att ser om jag får något tillbaks på skatten eller inte och jag får hela 368:- tillbaks…tjohoo..det räcker ju väldigt långt….eller inte…

mynt

Hoppas ni (& min man!) har bättre tur!

5 svar to “Loggade in på Skatteverket …”

  1. Ingela Says:

    Jag fick i varje fall 3000 kr Tjohoo! Välkommet tillskott kan jag lova 😉
    Grattis till första månaden! Det går ju som en dans det här med bloggandet. Jag började i oktober förra året. Jag tycker det är hur roligt som helst!
    Kram Ingela

  2. Caroline Says:

    Ja men om man ska tänka positivt så fick du inte kvarskatt i alla fall:) Själv blev jag glatt överaskad…

    Visst blir man fast i bloggandet ganska snabbt?!

    Caroline

  3. Camla Says:

    Grattis!! 😉 Men det var väl gott att du slipper betala tillbaka iallafall 🙂 Ha en trevlig kväll. Kram

  4. Katti Says:

    Men 368 kr är bättre än kvarskatt!
    Det räcker ju nästan till ett par nya jeans på hm….

  5. jezza Says:

    Hihi men det är ju iaf bättre än att slippa betala tillbaka,även om de där skatte-pengarna är ett trevligt tillskott 😉

    Har inte kollat vad jag får/inte får ännu *nervöst ju* 😉

    //Jezza

Kommentera

