Nya Kapp Ahl-tips!

Nu börjar Kapp Ahl en jeanskampanj. På torsdag har jag fått inbjudan till ”vipdag” med jeansprovning och 25% på allt jag köper. Inte dumt & väldigt lockande trots att räkningarna tog större delen av min lön denna månaden 😦

Dessa 2 modeller ser finast ut för mig som inte gillar byxor som är smalla därnere. Vill dessutom ha lite ljusrae helst, sommarjeans 🙂

jeans1jeans2

Förutom dem så ser dessa saker fina ut också…trojasjaljeansskjorta

Jag får skrapa ihop mina slantar 😉 och bege mig dit på torsdag iaf tror jag bestämt!

Uppdatering: nu har jag köpt den röda toppen (denna typ av röd är en av mina favoritfärger) med blommorna, väldigt vårfin & snygg till jeans. Kommer bli ännu snyggare när jag blivit lite brun.

Ett svar to “Nya Kapp Ahl-tips!”

  1. ia Says:

    Toppen är supersnygg!
    Vill oxå ha en!
    var den dyr?
    kram
    ia

Kommentera

