Ett livsöde är slut :-(

Jag har följt denna fina, starka & fantastiska kvinnas blogg länge nu. Idag har det tagit slut för gott 😦

Kämpar mot tårarna här på jobbet.

Hon har kämpat så bra. Min första tanke var NEJ det får inte var slut men samtidigt får hon vila nu. Hon har gått med änglarna och när man ändå bara har ont och ingen bot finns så kanske det är det bästa hur hemskt det än låter.

Vila i frid Sabina!

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

angel

4 svar to “Ett livsöde är slut :-(”

  1. Sommartjejen Says:

    Ja jag satt ju också på jobbet när jag läste och fick en klump i bröstet. Vet ju att det snart kommer stå likadant i mammas blogg och det är ju så hemskt.
    Men precis som du skriver så kändes det som det enda rätta just nu för Sabina, hon hade ju hela halsen full med tumörer….det finns tyvärr inga mirakel som kan bota det. *suck*
    KRAM

  2. Ingela Says:

    Så sorgligt…
    Såna här gånger räcker inte ord riktigt till..
    Kram

  3. marie Says:

    Tungt och ledsamt 😦

  4. sarah Says:

    Har inte följt bloggen, hittade hit och sen till Sabina av en slump….men jag grät o grät, och är både glad och upprörd över att fått läsa….

Kommentera

