I väntan på den riktiga kaninen..

..så nöjer sig stora E med sin jättefina Maileg-kanin som hon fick i julklapp.

Det är lite dyra men helt underbara och de säljs bl.a på en av mina favoritwebbutiker Blå Elefant. De är lika bra present till killar som tjejer. 

Stora E´s snälla faster som köpte kaninen har lovat sy lite fler kläder till den, kanske hon får det i 7-årspresent och jag funderar starkt på att köpa den lilla träspisen ni ser här nedan, är den inte otroligt fin? Den och en del andra små fina möbler hör till Maileg och den kan ju även hennes Barbies använda 🙂

mailegpojkemailegflickamailegspis1

Jag skall ju egentligen inte köpa några presenter till henne, kaninen är ju en rätt stor present, men kan nog inte låta bli helt. Jag vet att jag ”måste” köpa en discoboll (som den nedan) då hennes kalas skall vara ett pyjamasdiscoparty 🙂 allt i enlighet med stora damens önskan ;-), vi kommer ha ca 15 tjejer hemma hos oss då i början av maj. Det lär bli livat värre…

disco

PS tillägg; kan NÅGON förklara vad jag gör för fel??? Jag försöker länka till Blå Elefants hemsida, så att man om man klickar på Blå Elefant kommer till den webshopen men det GÅR INTE, jag blir galen. Jag tar ”links” och sedan ”close tags”, men vad mer skall jag göra? Enlighten me pleeeeease!!! DS

7 svar to “I väntan på den riktiga kaninen..”

  1. GucciMama Says:

    Tack så jätte mycket 🙂 det enda problemet är att jag behöver massor med choklad, behöver en sponsor, du kanske känne rnån hihi

  2. GucciMama Says:

    Tack för tipset… Håller ju på att bli galen här

  3. Popprinsessan Says:

    En sådan kanin såg jag i en affär här i stan förra veckan. Var riktigt sugen på att köpa en till L…. Önskar bara att jag vore duktig på att sy kläder också, men det är inte min starka sida…

  4. Katti Says:

    Jättesöta kaniner!
    Tyvärr har jag inte något svar vad det gäller länkar, du har wordpress, jag har blogger….

  5. ia Says:

    vilka söta kaniner!
    Ska titta in hos blå Elefant & kika runt lite.
    Jacka som jag köpte till Arvid var faktiskt från Lindex. 249 kostade den & jag köpte även ett par enfärgade bruna överdragsbyxor till…orkade bara inte ta kort på dem 🙂
    Kolla in kläderna jag köpte till honom idag! Superfina från Name it.
    kram
    ia.

  6. Melissa Says:

    Åh, min minsta syster (3år) har en sådan kanin och hon bara älskar den… men hon gillar att vara ”nakis” (dvs vara utan kläder) och tycker självklart då att även kaninen skall vara nakis;.))

  7. Ingela Says:

    Kaninerna är jättefina!
    Jag bor i Torslanda, vi har havet rätt så nära så det är nog därför vi får dimma..

    Jag länkar så här: Markera ordet. håll nere ctrl+shift+a så kommer det upp en ruta där du kan skriva eller kopiera in adressen ordet ska vara länkat till.

    Låter roligt med pyjamasdiscoparty =)

    Kram Ingela

Kommentera

