203.50:-

Ja det var vad jag fyndade för på VIP-dagen på KappAhl. Inga dåliga rabatter där ibland! Det blev bara till barnen, ett par byxor (i jeansaktigt beige tyg fast med mjukismidja) till sonen och ett par  jättesöta sommarskor till dottern. Köpte inget till mig, men jag köpte ju en topp där förra veckan så jag är nöjd ändå. Skorna är så gulliga så dem får ni se en bättre bild på från KappAhls hemsida.

nya-skorshoesNu skall jag ta en ostmacka, dricka te och titta vidare på ett av mina favoritprogram, Antikrundan. En lugn & skön kväll ser jag fram emot nu. Skall nog ta ett bad sedan för jag har rätt ont i ryggen och då är det så skönt med ett långt varmt bad.

Trevlig kväll allihop, imorgon är det fredag igen. Inte klokt så fort veckorna går!!

2 svar to “203.50:-”

  1. Katti Says:

    Vad skönt med trikå upptill på byxorna, det är svårt att hitta tycker jag.

    Och det är underbart att helgen är här. Ska försöka vara ute så mycket som möjligt.

    Kram
    katti

  2. Katti Says:

    Det var väl kanske så att fågeln inte smet in utan bars in av en katt genom kattluckan…sen gav dom väl upp antar jag. Och väntade ut den stackars pippin…

Kommentera

