Dum, dummare, dummast?

Fick just dagens skratt så jag tänkte dela med mig av det  !!

Jag är f.ö blond själv… men har inget emot att skämta om det ändå, jag VET ju att jag är smart 😉 

När jag bodde i London så fick jag en t-shirt av en kompis där det stod ”Please speak slowly, I am naturally blond”, den använde jag en del 🙂 🙂

”Telefonen ringer mitt i natten och den blonda hustrun svarar

– Ja. …..

Hon är tyst en stund, sen skriker hon

– ” Och hur fan skall jag veta det, det är ju för fan 10 mil dit. ”

Så slänger hon på luren !!!!!

Hennes gubbe vaknar under tiden och undrar vad det handlade om.

– Jo, säger frun, – det var ett dumt fruntimmer som undrade om kusten var klar”.

2 svar to “Dum, dummare, dummast?”

  1. Kickan Says:

    Hehe ja den där var bra !!
    Jag jobbar ca 10-11 nätter i månaden , är en 64,2 % tjänst ( ungefär som en 75% tjänst dagtid )
    Ha det gott !

  2. Tess Says:

    Hahahahahahahahaha, underbart!
    Här är en till som är lättstressad, jag är det ofta utan anledning. Tror att det är en mammaåkomma som syftar till att förebygga katastrofer;)
    Kram

Lämna en kommentar