Påsklov för vissa..

..i familjen men jag kommer jobba denna veckan.

Jag tyckte att stora E skulle slippa gå på fritids denna vecka så hon spenderar dagen idag med min mamma och morgondagen med min syster och kusin F. Lilla E får gå på förskolan idag & imorgon. Onsdagen tar farmor & farfar båda barnen och på torsdag har M tagit ledigt så det blir 6 dagar ledigt för lillen & 10 för den stora iaf så det känns bra. Själv ser jag fram emot 4 dagars helg from kl 14 på torsdag 🙂

agg

I eftermiddag skall jag iväg och laga ett hål, DET ser jag inte fram emot 😦

Hoppas att ni är lediga i detta underbara väder!

Uppdatering: en kvart för sent fick jag komma in till den mest stressade tandläkare jag någonsin träffat. På en kvart, om ens det, hann han laga mitt hål. Detta under milt våld och inte alls varsamma händer. Tur att man varken är tandläkarrädd eller sjåpig (stava det så??) för han var allt annat än sympatsikt och mjuk den mannen. Jag hoppas innerligt att han inte bara var snabb & effektiv utan att han även gjorde det BRA. Man kan ju betvivla det när allt gick så snabbt … om jag får några problem med den lagningen så lär jag vägra betala ett nytt besök. Dessa 10-15 minuter kostade mig 1280:- hutlösa kronor!!!

3 svar to “Påsklov för vissa..”

  1. Sommartjejen Says:

    Tack för din röst! Jag har såklart gått in och röstat på dig nu också, man får väl hjälpas åt inne i blogg världen!! =)
    kram

  2. Ingela Says:

    Gick det så snabbt.. schysst timpenning dom tar 😉

    Tråkigt att du ska jobba hela påsken, fast jag förstår att du tycker det är skönt att barnen är lediga i varje fall!

    Ha en bra kväll!

    Kram Ingela

  3. Kickan Says:

    Ja här ska det också jobbas men barnen ska åtminstone få känna av att dom har påsklov. Blir passade av farmor b.l.a
    Sen är det fullt upp hela påsken !
    Vad ska ni göra under påsken då ?
    Ha det gott !

Kommentera

