5 dagar kvar & barnen tjatar hål i huvudet på oss ;-)

Jag pratar om LISEBERG om ni inte förstod det…

gamla-b-banan

…och inte får jag åka den attraktion jag älskat mest under åren MEN jag hittade en bild på den iaf. Någon som känner igen den?! 🙂

Vi ses kanske på lördag eftermiddag!

3 svar to “5 dagar kvar & barnen tjatar hål i huvudet på oss ;-)”

  1. Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. Says:

    Haha.. kan tänka mig hur det kan låta 😉

    Ja kaninen var ju för go. De är så söta =) Vad kul att du också ska på mammablogg galan.
    Då ses vi ju där =)

  2. Ingela Says:

    Vad kul! Vi kan inte gå i helgen. Det är 70-års kalas och jag jobbar 😦 Hoppas ni får det roligt i varje fall, svårt att inte ha roligt kanske 😉

    Kram Ingela

  3. ia Says:

    Jag förtod i varje fall!
    Här tjatas det nog lika mycket!
    Jag längtar sååå!
    Hoppas bara att solen hittar hit igen
    för idag är det ju värsta höstrusket!
    Vi ses på lördag hoppas jag…
    Kram
    ia

Kommentera

