Fraktfritt är alltid trevligt

www.linuslotta.com

Nu har jag fyndat! Fraktfritt fram till 27 april gäller.

Jag har just lagt en beställning hos dem. Bl.a på denna söta tunika med katter på till stora E (älskar katter men vill inte ha en…), den kostade 29:- i deras outlet!!  Köpte även Barnalfapet för bara 199:-  till stora E i födesledagspresent samt en vit keps med sliverstjärna på för 39:-. Till lilla E blev det linne + boxershort med Cars på för 69:-/setet. 

Gillar att fynda! (vem gör inte det…?)

kattklanning

4 svar to “Fraktfritt är alltid trevligt”

  1. Duracellmamman Says:

    Så fin!!!

    Önskar Dig en helt underbar dag!

    Massor av varma kramar!!

  2. Katti Says:

    Shopping, det är som meducin det:-)
    Jag spenderade typ hela barnbidraget igår….men å andra sidan så behövde Loppan en hel drös med nya kläder, hon har vuxit så där en 30 cm eller nåt under vintern, det känns så iaf…

  3. Duracellmamman Says:

    Trevlig helg!

    Varma kramar!

  4. Lillan Says:

    Hej Louise!

    Tack för ditt mejl, alltid trevligt när det dyker upp nya ”ansikten”.

    Jo min son hade ett medfött hjärtfel som inte upptäcktes förrän han var 14 år. Det heter WPW-syndrom. Han fick välja själv om han ville opereras men då han ärvt min fobi för nålar så var han inte pigg på att de skulle gå in via ljumsken och vidare upp till hjärtat.
    Han klarade sig ända tills han var 23 och hade nog klarat sig helt om han inte varit så fruktansvärt envis.

    Inget jag kan göra nåt åt idag så jag försöker att inte tänka alla dessa OM…

    Ha en skön dag i det underbara vårvädret!

Kommentera

