A Tip Top a day keeps the doctor away

Det får bli så från & med nu 😉 Har just smaskat i mig en ute i solen på lunchen. Helt sanslöst skönt ute. Säkert 25 grader gissar jag!

Detta är min absoluta favorit GB Glass

tiptop

Jag ser väldigt mycket fram emot att sluta jobbet idag. Att sitta här till kl 16 känns som en plåga.

M har åkt till Stockholm men kommer hem tidigare än han brukar imorgon för då är det ju Valborg. Vi har vänner som kommer & lagar middag åt oss. Ja faktiskt! Vi har bjudit dem på middag hemma hos oss ett par gånger & då deras kök är under renovering vill de bjuda oss på middag i vårt eget hem 🙂 mycket trevligt. Efter maten går vi ut & tittar på Cortégen, ett mycket trevligt & återkommande traditionellt högskole”jippo” (Chalmers Tekniska Högskola).

Idag får vi förhoppningsvis hem vår nya telefonkabel samt nya modem från ComHem så om jag bara lyckas intsallera det rätt så har vi åter, ÄNTLIGEN, telefon & internet ikväll. M tog med sig det mobila bredbandet till Stockholm så jag kommer inte kunna surfa alls om jag inte får igång det själv ikväll 😦 Ja, ja vi får se!

Imorgon slutar jag redan kl 14 (alltid så dag innan helgdag) så det blir skönt, sedan långhelg 🙂

Trevlig onsdag!

2 svar to “A Tip Top a day keeps the doctor away”

  1. Ingela Says:

    Det receptet kanske jag skulle följa…
    Det är riktigt härligt väder men jag har lite svårt att vara ute i värmen… förkylningen gör sig väldigt mycket påmind 😦
    Hoppas du får igång modemet ikväll!
    Kram

  2. Popprinsessan Says:

    Ja, visst är det härligt med sol! Den där tip-top-dieten får jag nog hålla mig ifrån ett tag. Kör ju med vv för tillfället och vill gärna tappa några kg innan jag ger mig på en tip top 🙂

    Cortegen 🙂 Var med om Cortegen för många år sedan och var på en stor fest på Chalmers efteråt. Hur kul som helst!!

Kommentera

