Puh, kalaset avklarat…

och tack gode gud för det!! Det gick iofs jättebra allting men 16 tjejer i en lägenhet är rätt mycket (vi har ändå relativt stor lägenhet) men allt flöt på fint, korv med bröd, pyssel (de fick måla på små träfjärilar & små klädnypor som ihop med magnet kan sättas på kylskåpet, från Panduro), disco (mest poppis & bara skyhög musik accepterades 😉 ), paketöppning sedan tårta & sist skattjakt efter godispåsarna. En heldag på 2,5 timme kändes det som 😉

Hemgjord prinsesstårta

vattkoppor-annat-014

vattkoppor-annat-015

Lycklig dotter 🙂

vattkoppor-annat-023

Japp, dom var några stycken….

vattkoppor-annat-021

Här syns det att temat var disco/pyjamas-party…

vattkoppor-annat-029

Nu skall jag ta en kopp te & pusta ut, dagen har gått i ett från kl 7 typ…nu är det städat & klart iaf. Gokväll!!

7 svar to “Puh, kalaset avklarat…”

  1. Katja Says:

    Uj, jag blir helt matt när jag läser i olika bloggar, om alla saker man måste göra ju mer barnen växer. Jag har ju ett tag kvar som tur är 🙂
    Jag har i alla fall mailat Peter nu med all info och bilder, så hoppas jag vi får något slags utlåtande från honom.
    Kram så länge

  2. Ingela Says:

    Jag förstår precis känslan av en heldag på ett par timmar. Så kände jag med och då var det väldigt små tjejer här och inte hälften så många 😉

    Det ser ut som om dom hade roligt i varje fall!
    Hoppas helgen har varit bra.

    Kram

  3. Ingela Says:

    Ja, tiden är 18.30 Jag hittade inte din mailadress på sidan.. Du kan väl maila mig på ingelalala@comhem.se

    Kram

  4. Tess Says:

    Åh, jag vet hur trött man är efteråt. Och hur glad man är att det gått bra=) Det ser ut att ha varit en lycklig tjej och ett lyckat kalas.
    Kram

  5. Popprinsessan Says:

    Vad roligt med kalas! Ser nästan fram emot att L ska bli lite äldre så att man kan ha mer temakalas 🙂 Fast jag tror att det mest är jag som uppskattar sådant… 😀 Förstår att du blev trött efteråt, det är ansträngande att vara festfixare/servitör/dj/etc.

    Hoppas att du har en bra dag!

  6. Kickan Says:

    Och vilket fint kalas det blev och visst känns det som man har haft en heldag fast det varat i 2,5 timme 😉 tur att det inte är längre för då hade man väl svimmat.
    Men huvudsaken att det blev lyckat !
    Ha det gott !

  7. Katti Says:

    Vilket fint kalas!
    Första tanken var att oj vad du fixat, men sen kommer jag på att jag brukar tyvärr:-) inte vara sämre…
    Så det är inte konstig att man är färdig efteråt. Det är ju så kul att fixa för sina barn, fast dom hade säkert haft lika kul med bara en hink vatten;-)

    Ha det gott och ta hand om dig!
    kram
    katti

Kommentera

