Panikdeklaration och sjuk

Igår vid 21.30 surfade jag i lugn och ro runt på lite bloggar och gick in på en jag sällan är inne på. Hon hade då skrivit om sin deklaration & jag inser att jag helt förträngt detta i år. Brukar göra det så snart jag fått den men inte i år…M gjorde sin direkt nästan så vi har heller inte haft någon anledning att tala om det vidare. Han trodde jag gjort min. Så från lugn & ro så blev det fart på mig kan ni tro! Tyvärr var det bara så att mitt BankId typiskt nog hade gått ut med så det blev till att raskt beställa ett nytt men det tog lååång tid, det gick helsegt, man var väl inte ensam i cyberrymden om att ordna detta i sista stund… Tur iaf att jag fick gjort det innan midnatt. M påstår att man får förseningsavgift på flera hundra direkt om man missar bara med en dag (stämmer det verkligen?).

Idag orkade jag bara vara på jobbet till lunch, jag har ont i halsen och huvudet och är med största säkerhet på väg att få den förkylning barnen fick i slutet av förra veckan 😦 Ligger nu och kollar på Oprah, undrar om jag har feber och känner mig jättetrött men lite lyxig såhär mitt på dagen ändå på något sätt. Skall jobba lite hemmifrån och sedan sova innan jag måste hämta lilla E.

hjarta

Hoppas ni alla får en bra dag!!

5 svar to “Panikdeklaration och sjuk”

  1. Duracellmamman Says:

    Ja 1000 kr är förseningsavgiften på 😉

    Kramis!

  2. Ingela Says:

    Ja, det stämmer nog med förseningsavgiften…
    Nu fick du ju in den i tid =)

    Tråkigt att du är sjuk, bra att du kan jobba lite hemmifrån då så får du vila lite…

    Hoppas du mår bättre i dag.

    Kram ingela

  3. Kickan Says:

    Tack för din kommentar i mitt förra inlägg 🙂 och ja jag följer också vimmelmammans blogg.
    Trist för dig att vara förkyld nu men inte konstigt kanske då vädret har slagit om från sommarvarmt till höstkallt…brrr här blåser och regnar det för fullt.
    Krya på dig !! 😉

  4. Katti Says:

    Men usch då, ta hand om dig!
    Själv är jag på väg ur träsket igen, men snart får jag nog en förkylning oxå:-) Fast hellre förkylning än magsjuka förstås.

    Krya på dig massor!

    Kram
    Katti

  5. Katti Says:

    Men va trist att höra att du är så risig!
    Men kul med förslaget om er lägenhet. Det lät väldigt lockande. Det får vi prata mer om!

    Ta hand om dig!
    Kram
    Katti

Kommentera

