Gårdagens kalas

Förmiddagen gick åt till att baka till släktkalaset. Tack & lov kände jag mig bättre igår, ingen feber men jag är fortfarande himla snorig & slemmig (trevligt va? 😉 ).

Jag måste tacka Ia för receptet på frusen hallon & marängtårta, den blev supergod! Jag gjorde en med hallon & en med blåbär. Här får ni lite bilder:

M´s bror och kusin M…

Bilder 004

Bilder 002

Ny fin klänning nedan här & nya silver/vita gummsikor!

Bilder 015

Bilder 010

Senare på kvällen kunde jag äntligen slappna av, då såg det ut såhär. Totalt soffläge 🙂 Inga mer kalas nu på ett tag…puh. Men imorgon skall jag till Ingela på fika & Tupperware-”party”, jag ser jättemycket fram emot att träffa henne & Ia 🙂

Bilder 021

5 svar to “Gårdagens kalas”

  1. Katti Says:

    Men nu blev jag avvis. Jag vill oxå träffa trevliga bloggerskor! Det är ju jättelååååångt till 4 juli ju.
    Skönt att du känner dig piggare, om än något slemig:-)

    Kramar
    Katti

  2. Ingela Says:

    Ja och jag ser fram emot att träffa dig! Det ska bli jättekul. Slå en signal om du inte hittar parkering. Har du telnr?

    Skönt att du är lite piggare.

    Kram Ingela

  3. Popprinsessan Says:

    Hoppas att du får det trevligt ikväll! Jag är också lite avundsjuk på alla som träffas irl innan galan. Känns snart som om det bara är jag kvar som inte träffat någon alls i verkligheten..

    Skönt att du mår lite bättre!

  4. Kickan Says:

    Tack för kommentaren om frissan ! Jag är sååå nöjd och glad över det långa är borta.
    Och sicket fint kalas ni hade !! Allt såg mycket smarrigt ut måste jag säga !! Mums! 🙂
    Ha det gott !

  5. Tess Says:

    Härligt kalas och vilken glad och stolt kalastjej!
    Det ser verkligen smarrigt ut, får du lägga ut receptet på tårtan?
    Kram

Kommentera

