Så sant så…

 

Inte ofta jag brukar lyckas med att BARA slappa när jag är barnledig en stund…

kul2

4 svar to “Så sant så…”

  1. GucciMama Says:

    Hej! Ja du min man kan skrälla lite då och då 🙂 Älskar när han anstränger sig lite hihi.

    JAg håller med dig med inlägget. Aldrig någon ro, alltid nåt att göra, städa, plocka undan, tvätta, laga mat ja listan är lång.
    Vi får njuta på galan istället 🙂

  2. Katti Says:

    Ja jösses, tur att det är gala snart! Längtar så!!
    Tågbiljetterna kom på posten häromdagen, vi åker ner tidigt som tusan på fredagen och hem på måndag eftermiddag. 4 dagar hemifrån, klarar man det;-)

  3. Ingela Says:

    Jag är rätt så bra på att inte göra någonting 😉

  4. [ lilla fru werner ] Says:

    Haha nä… det är liksom alltid nåt man kan göra även om man är barnledig… städa lite, plocka lite…

    Ha en skön dag!

Kommentera

