Heja T!

Idag springer min systers man, T, sitt första Göteborgsvarv

Det var meningen att M skulle springa med men efter en förkylning strax innan jul så kom han aldrig igång med springandet igen 😦 Det var lite dumt eftersom han hade arbetat sig upp till en bra konditition. Den lär nu ha gått förlorad..jag har försökt få honom motiverad att springa igen men inte lyckats..viljan & tiden har inte funnits 😦

spring

Vi skall iaf heja på T och på Marie och på några andra som vi känner som springer! Barnen tycker det är kul att kolla och så blir det lite av en folkfest med mycket folk ute & så spelas det livemusik här & var 🙂

Ikväll blir det SJÄLVKLART Eurovision song contest (Malena kommer bland de 10 bästa hoppas & tror jag!) och hemlagade hamburgare gjorda med nya hamburgerpressen!

falggor

Ha en underbar lördag allihop! Här är det strålande solsken och faktiskt ganska varmt, det har det ju inte varit senaste veckorna. Jag har just intagit min frukost på altanen 🙂

2 svar to “Heja T!”

  1. marie Says:

    Det är absolut första gången jag springer så långt. Vi startar kl 15:45 så han är före oss. Ska hålla utkik efter dig oxå vid avenyn…om jag har sinnet i behåll vill säga 😉
    Ha en skön och kul dag idag!
    Kram
    /Marie

  2. Katti Says:

    Sv: Ja kryddor kommer det finnas nog av, och ogräs antagligen, för det är ju liksom den tråkiga biten tycker jag av odlandet:-)

    Kram, kram!

Kommentera

