M tog med sig sin maskot :-)

Ni ser henne här nedan, hans maskot. Länge tycktes det hjälpa då de ledde med 2-0 men i sista minutrarna gjorde Kalmar två nesliga mål tyvärr 😦 Aldrig får man hem en glad man 😦 Hoppas stora E tyckte det var kul i alla fall

Bilder 031

♥VÄRLDENS SÖTASTE GAIS-SUPPORTER

3 svar to “M tog med sig sin maskot :-)”

  1. Ingela Says:

    Det var det verkligen 😉 Väldigt söt.

    Kram

  2. Popprinsessan Says:

    Läste några av dina äldre inlägg och tyckte att det var så fint med postlådan på kyrkogården! Vilken söt idé 🙂

    Och på tal om ansiktscreme så var jag ganska torr i ansiktet tidigare. Började använda Nivea all day aqua som funkar väldigt bra för mig. Finns i princip överallt att få tag i och är inte speciellt dyr. Lycka till med ditt torr-problem 🙂

    Och vad härligt det verkar vara att bo så nära Liseberg! Hade varit superhärligt att ha som utflyktsmål när man kände för det.

    Imorgon kommer jag till Gbg med jobbet så jag hoppas att ni kan fixa lite fint väder till mig 🙂 Även om jag mest kommer att sitta inomhus..

  3. Tess Says:

    Härliga bilder, mysigt att bo så nära Liseberg=)
    Brukar också drömma om hus, men här ligger de i ungefär samma prisklass som de gör hos er. Om man inte ska utåt Vagnhärad eller nåt och vi gillar ju stan och närförort.
    Fin tanke det där med brevlådan!
    Kramar.

Kommentera

