Höststorm i maj :-(

FY vad det blåser i Göteborg idag. Det blåser nästan jämt här tyvärr men idag var det nära nog storm när jag cyklade till jobbet. Stod nästan still vissa delar av vägen och var fullkomligt ursvettig när jag kom fram hit till jobbet. Tur att jag är typen som inte luktar svett fast att jag varit svettig 😉 men vi har f.ö i stort sett bara telefon och mailkontakt med våra kunder ändå iofs så det är inte så många som kan störas av en floppsvetts-Louise! vinden tycktes komma från olika håll hela tiden så jag hade liksom motvind hela vägen.

Innan jag gick & la mig igår tog jag ner några krukor som står lite dumt till när det blåser hårt & det var tur det!  Inatt hade jag båda barnen i sängen till slut då de tyckte det lät läskigt när vinden ven så..

väder

Ikväll är tanken, OM vinden mojnar, att jag och barnen skall grilla med min mamma och pappa i en park nära oss. Mina föräldrar bor jättenära oss men sommartid ser man inte så mycket av dem tyvärr då de är ute på Tjörn då. Om det fortfarande blåser såhär så får vi ”grilla” inomhus istället 🙂 Det skall bli trevligt hur som!

2 svar to “Höststorm i maj :-(”

  1. alexandra Says:

    Ja här blåser det oxså.Jag har fixat en vinröd klänning som jag hade förra året på ett bröllop.Hoppas ni kan grilla i parken.kramis

  2. Kickan Says:

    Japp här har dte också blåst och åskat, Under dagen idag har det varit soligt men den här blåsten gör att man inte vill vara ute precis.
    Hoppas ni kan grilla ute.
    Ha det gott

Kommentera

