Lite shopping

Trista TVprogram, ja då nätshoppade jag lite istället…krans1

Köpte två av dessa underbara kransar från märket Oskar & Ellen men köpt på ABC Leksaker. Jag har varje midsommar de senaste åren glömt att planera för tillverkning av kransar så det har blivit några ganska anskrämliga skapelser ihoptotade i sista stund. Nu är det slut på det! Stora E kan dessutom ha sin på sin skolavslutning (när de skall sjunga på trappan och så) den 9 juni tänkte jag.

Sedan köpte jag denna ”coola” målarbok på samma ställe. Den skall jag ge till min systerdotter som fyller 10 år snart. Hon gillar att måla och denna målarbok var ju verkligen något utöver det vanliga!

målarbok

Nu är jag TRÖTT. Blir nog sängen snart..en tidig kväll, hoppas jag orkar läsa lite iaf, skall just börja med en Minette Walters-bok. En av mina favoritförfattare. Imorgon är det Mors Dag, skall bli spännande att se om någon familjemedlem minns det?!

2 svar to “Lite shopping”

  1. Ingela Says:

    Fina grejer, bra med en midsomamrkrans..

    Vilken härlig dag ni verkar ha haft.

    Kram

  2. ia Says:

    Kram på morsdag!
    Åhh vilka fina kransar!
    Ska nog oxå beställa sådana till barnen.
    Vi ska ju fira midsommar på Julita gård så
    då måste man ju vara riktigt midsommarstylad 🙂
    Nu är min galaklänning klar!
    Hur går det för dig?
    Jag & Ingela kör dit villdu åka med oss?
    kram
    ia

Kommentera

