Nu gör jag det…!

Jag ”outar” den mest ♥ÄLSKADE, BÄSTA,  MYSIGASTE & MEST KRAMGOA♥ mamman i världen (iaf i min värld då 😉 ) här på bloggen. Misstänker att hon inte läser idag då hon befinner sig på landet men tids nog lär hon se det.

Du är bäst. I love you to death! Du är 157,5 cm ren kärlek 🙂

juni 030

mammaEric m mormor

Ha en underbar Mors Dag. Vi får träffas och kramas en annan dag. Snart!

3 svar to “Nu gör jag det…!”

  1. jezza Says:

    Vilket härligt inlägg, mycket kärlek!!

    Stort grattis till dig oxå på mors dag, hoppas att du får en jätte fin dag tillsammans med dina nära och kära!

    Kram!
    //Jessica

  2. Ingela Says:

    Vad gulligt av dig!

    mammor ÄR bäst 😉

    Kram

  3. Popprinsessan Says:

    Vad skönt att det inte verkar bli mer av det där kräket.. urk, verkligen inget man ser fram emot… När jag nattade L idag så hon plötsligt att hon behövde kräkas. Men jag tror att de bara var ett test för att se om hon fick komma upp ur sängen.. och jag gick inte på det. Men man vet ju liksom inte!

    Vilken fin midsommarkrans! Det måste jag kolla upp, för jag har verkligen igen talang att binda någon krans!! Var den dyr?

    Och så Magnus C!! I like!! A lot! Han är ju en av den män som jag får lov att vara kär i utan att min man blir svartis 😀

Kommentera

