Demonen har lämnat mig ;-)

Ja, PMS monstret har nu lämnat mig för denna gång och jag känner mig lite lättare till sinnet och aningens jämnare i humöret. Numera blir jag närmare mordisk 2-3 dagar runt mens, blir nästan rädd för mig själv och får kämpa HÅRT för att iaf delvis försöka lägga band på alla känslostormar. Riktigt såhär illa var det inte förr. Appropå mens så har jag nu insett att jag kommer att få det samma dag eller dagen innan Mammabloggalan 😦 så akta er för mig då ;-). En arg, sur, mordisk kvinna med uppsvälld och ömmande mage och minst 1-3 finnar. Det ni!

Igår firades jag av familjen som jag skrev om. Lite fel dag men inte mindre trevligt för det! Jag gjorde pastasallad med kyckling, bacon, pinjenötter, purjo, gurka, rödlök och tomat i och sedan mitt bröd som blev så fint & gott att jag blev riktigt stolt över det. Ni ser det här nedan!

Studentebba 003

Studentebba 002

Ser nästan ut som en pizza innan man skurit upp det 😉

Studentebba 001

Detta skall jag ägna mig åt strax 🙂

Ostbågar och coca cola som blev kvar i lördags och nya numret av Sköna Hem…

(Obs! Ostbågarna ligger i en jättefin PRICKIG liten gratängform jag fick av min mamma, SÅ fin!)

Studentebba 007

5 svar to “Demonen har lämnat mig ;-)”

  1. Popprinsessan Says:

    Låter mysigt att bli födelsedagsfirad! Och såå gott med ostbågar 🙂 Pms-monstret är på väg hit så det hade varit supergott.. om det inte vore för att jag försöker gå ner ett antal kg. Det går fasen inte bra alltså…

  2. Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid Says:

    Förhoppningsvis sköljs alla de där jobbiga känslorna bort under galan:.)) Kommer ju vara rätt händelserikt om jag förstått det hela:.))

    Men visst är det tufft att hålla sig i schack när det är pms i görningen!

  3. Ingela la la Says:

    Det där pms monstret känner jag igen, eller min man rättare sagt 😉

    Bilden såg inte helt fel ut…

    Ha en bra dag!
    Kram

  4. jezza Says:

    Vilka härliga bilder, det såg ut som en härlig dag gumman!!!!

    Åh känner igen pms-monstret *hualigen* men det ska vi minsann jaga bort på galan 😀 det kan jag lova!!!

    KRAM!

  5. Kickan Says:

    Hehehe ja du det där PMS monstret besöker mig också och jag blir också i det närmsta mordisk – huu hemskt egentligen men vad gör man ? Det har blivit värre efter att jag fått barnen .
    Men ser jag en kvinna som är svullen över magen och ser mordisk ut så vet jag att det är du då 😉
    Kramiz

Kommentera

