Ma ma ma …

…ma MARKOOLIO !! La la la la -”Här kommer gåvan från himmelen, ma ma ma Markoolio”…

markoolio

Japp, honom såg jag och stora E ikväll live på Lisebergs stora scen! Han är ju jättebra och rolig och man får erkänna att man sjöng med en del…precis åtta när det började så kom det lite duggregn men tack och lov så började det inte regna mer förrän de sista 5 minutrarna och vi hade tagit med paraplyer så det gjorde inget. Hade egentligen ingen lust att gå dit idag, är trött och så hann vi precis bara hem och vända efter E´s skolavslutning och picknick, men jag gjorde det för hennes skull (hon ÄLSKAR honom!) och det ångrar jag inte nu 🙂

Stora E och hennes klass var så himla duktiga och framförde en massa sånger, nästan lite musikalaktigt runt alla bokstäverna som liksom var temat.  Dom hade t-shirts på sig som de hade målat själva på med textilfärg så det stod deras namn och klassnamn på och så hade stora E målat glittriga blommor på också. Här ser ni en bild hur hon såg ut men det blir utan t-shirten för detta kort tog jag imorse innan hon gick iväg till skolan.

♥Examensfin älsklingsdotter♥

Studentebba 003

6 svar to “Ma ma ma …”

  1. Ingela la la Says:

    Vad fin hon var! Vilken tur att ni gick till Liseberg.. 😉

    Ha en bra dag!
    Kram Ingela

  2. Popprinsessan Says:

    Vilken sommarfin tjej!

    Det är alltid så kul att se livemusik tycker jag!!! Önskar att jag gjorde det lite oftare. Fast jag ska väl inte klaga, i sommar har vi biljetter till både U2 och Madonna 😀 I´m looking forward to it!!!!

  3. Sommartjejen Says:

    *ler*
    Jag och H var också på Markoolio när hon var i din dotters ålder. Hon hade satt på sig sin finaste klänning för hon ville visa honom den, men det var så kallt den kvällen så hon fick ha jacka på sig. Men så fort han kom ut på scenen så tog hon av sig sin jacka och dansade så gulligt. Kär vid 6 års ålder!! =)

    Mammas bloggadress är: http://www.alspenseln.blogg.se

    kram

  4. Ingela la la Says:

    Fyller du år idag?? 😉
    Grattis grattis! Du måste vara runt 25 eller nåt.

    Helt klart hade du kunnat få bättre väder idag 🙂

    Kram

  5. Krydda Livet Says:

    Ja visst är det skönt att kunna cykla till och från jobbet. Jag har 8 km tur och retur och det är helt perfekt. Jag älskar att cykla. Det är ett smidigt sätt att ta sig fram på. Det går fortare än att gå och det är dessutom simpelt att parkera 🙂 Kostar inget haha. Jag har ju en ny cykel nu också och det är såå roligt hihi.

    Kram Josefin

  6. Katti Says:

    Fördelen med att bo nära Liseberg, bara slinka in så där liksom:-)
    Kul med live för barnen, det är inte varje dag man gör nåt sånt. Inte vi iaf.

    Ha det bäst!

Kommentera

