Ta 3 betala för 2

Den sortens kampanjer är alltid trevliga. KappAhl har en sådan just nu på en mängd varor!

Här är några jag gillar !!

klänning 2sko2topp

kjol2

…och så denna som jag köpte till min systerdotter som fyllde 10 i lördags 🙂

tee

Ett svar to “Ta 3 betala för 2”

  1. Kickan Says:

    Hej svej !
    Ja vi har barnen hemma hela sommaren och det lyckas vi med att antingen så har mina föräldrar dom de dagar jag behöver sova efter att ha jobbat natt plus att som i år så har maken och jag endast 2 veckor ihopa då jag har tidig semester och maken sen. Jag börjar redan efter midsommar nämligen.
    Tjingeling !

Kommentera

