Ännu mer om mig…

..ja nu är det dax för alla som jag skall träffa på Bloggalan att lära känna mig ordentligt 😉 (och såklart kan det vara halvintressant för andra också kanske..).

Om du skulle vinna många miljoner, vad skulle du göra då?  Köpa ny bil, en villa i drömområdet i Gbg, resa, köpa massa kläder TILL MIG SJÄLV inte barnen…och spara om det blev något över.

Vilken svordom använder du mest? ”Fan också” & ”Helvete”, tror jag ligger i topp. Tyvärr svär jag ganska mycket (fy på mig, dåligt som mamma..jag VET!)

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja men inte ofta alls, tittade inte mkt på TV alls och video vägrade mina föräldrar skaffa…(Proffesor Balthazar och Dr Snuggles var 2 favoriter)

Hur många syskon har du? En storasyster

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing? Jag har hål i öronen sedan jag var ca 14 år är nöjd med det. Vill absolut inte ha piercing men har länge funderat på en liten mycket enkel, bara svart, tatuering på vardera överarmen. Det skall då vara en streckgubbe (helst målad av hnm själv) med sonens namn under och en streckflicka med dotterns namn under men detta blir nog aldrig verklighet. Är alltför rädd att ångra mig efteråt..

Vad har du för väder just nu? MULET men är man väldigt positivt lagd så kan jag faktiskt iaf se några små blåa sjok mellan molnen..det är exakt 15 grader enligt min jobbtermometer.

Vad åt du till lunch senast? Tunnbrödsrulle med laxröra i + fisksoppa i mugg

Kan du vissla? Ja, men bara på vanligt sätt. Busvissla är jag helt värdelös på, har aldrig förstått vad jag gör för fel…

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag…har minne som en guldfisk…

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 5 st inkl lilla E´s lite högre barnstol.

Har du en stationär eller bärbar dator? Två bärbara, en är våran, den andra M´s jobbdator.

Vilket favoritämne hade du i skolan? geografi, gypma och teckning

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Imorgon är en bättre dag!

Får du dåligt samvete av att äta kött? Nej

Har du åkt moped någon gång? Åkt har jag ju gjort många gånger i tonåren. Skulle gärna vilja ha en själv så jag slapp cykla året runt MEN då skulle den enda form av träning jag utför ju försvinna så jag motstår frestelsen att skaffa en..

Vad lyssnar du på nu? Radio (Bandit Rock)

SÅ nu vet ni lite mer om mig…intressant và?!?

Jag har snott frågorna från Katti´s Blogg

6 svar to “Ännu mer om mig…”

  1. alexandra Says:

    Aha japp då vet man lite mer om dig..

  2. ia Says:

    Tjohoo!
    Visst är det bättre att ha dem på samma dagis men här är det omöjligt just nu. Arvid är typ nummer 50 i kön till annas dagis…sjukt!
    Anna cyklar med stödhjul…hon har varit livrädd för att cykla överhuvudtaget & lärde sig i våras att cykla på trehjulingen…
    Det finns inga cyklar på hennes dagis så det har inte tränats något där…
    Jepp! Vi måste ta en kväll snart…
    Ska kolla med Ingela om hon vill hänga på!
    Vilka kvällar passar dig?
    kram
    ia

  3. Ingela la la Says:

    Vad kul att läsa, jag snodde oxå listan förrut 😉

    Kram

  4. jezza Says:

    Åh vad roligt att läsa 😀

    Såg samma lista hos Ingela så jag tror minsan jag ska sno den med mig och göra den under dagen!!!

    KRAM

  5. Mira Says:

    Kul läsning!!

    Ska bli trevligt att ses!

    På återseende.

    =)

  6. Katti Says:

    Det ska bli så kul att ses, nu är det inte långt kvar…

Kommentera

