Vilken TV-favorit hade ni på 70-talet?

Detta var en av mina absoluta favoriter, KAPTEN ZOOM, minns ni också den? Jag skrev t.om ett brev till Svt och frågade om de skulle reprisera den, då var jag kanske 9 år eller så 🙂

Jag blev inspirerad nu genom Kattis blogg 🙂 där hon skrev om serien ”Det var en gång” som jag också minns väl som en storfavorit.

3 svar to “Vilken TV-favorit hade ni på 70-talet?”

  1. Katti Says:

    Galaxer i mina braxer! Den är ju helt underbar!
    Hade jag nästan glömt, men tack för påminnelsen!!

  2. Katti Says:

    Och nu när jag tittar vidare så kommer Kroppen, eller vad det hette, det var oxå en favorit, konstigt nog, idag är det inte direkt bra…

  3. Mira Says:

    UNDERBART!

    Vilken nostalgitripp.

    Katti: Kroppen… var den den med urcellen-Ellen? Sången… ”kan man äta med fingrarna…”

    Favorit hos mig var dock Dr Snuggles

    Bästa fredagen till dig! =)

Kommentera

