Fått en söt utmärkesle idag :-)

Tack Jezza !

nallaward

Dessa nallar är så himla söta och det värmer alltid att någon gillar ens blogg 🙂

5 svar to “Fått en söt utmärkesle idag :-)”

  1. Krydda Livet Says:

    Hihi jag har fått en likadan 🙂 Grattis till din.

    Ja visst är det trist när man vill ha något så och så hinner någon annan före. Suck! Jaja bättre lycka nästa gång.

    Kram

  2. Ingela la la Says:

    Grattis, den är du väl värd!

    Kram Ingela

  3. jezza Says:

    Vassego gumman 😀

    Hoppas att allt är bra med dig idag!!!!
    Brukar tänka ungefär som du, att vem ska hjälpa mina barn med att sy när de behöver hjälp 😉 Jag kan INTE, och jag har noll tålamod när det kommer till symaskiner *fniss* Blir galen helt enkelt!!

    KRAM!!!

  4. Katti Says:

    Värsta grattiset till dig! 🙂

    Kram
    katti

  5. Katti Says:

    Hej!
    Jag har en liten grej till dig hos mig.
    Kram!

Kommentera

