Tack Katti!

En liten fin utmäkesle till. Uppskattning är ALDRIG fel!  (Inte massvis med kommentarer heller, blink, blink..).

bloggcharm

Jag vill skicka den vidare till 5 bloggar jag följer regelbundet. Jag ser verkligen fram emot att träffa alla dessa på bloggalan (en av dem har jag iofs redan träffat irl men ser fram emlot att göra det igen!)

Jezza   ,   som verkar så gullig och trevlig och som kämpar med en jobbig sjukdom just nu.

Wojtan   ,   en göteborgare precis som jag. Med en mycket trevlig blogg 🙂

Kickan   ,   som har en trevlig och trivsam vardagsblogg och bor på vackra Österlen (lyckost!)

Alexandra   , som verkligen har en charmig blogg, vem gillar inte Nalle Puh? Hon är dessutom en tonårsmamma som kan behöva lite uppmuntran!

Ia  ,    en till göteborgare som är supertrevlig och har en fin blogg

7 svar to “Tack Katti!”

  1. Katti Says:

    Kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar, kommentar
    Igen! 🙂

  2. Wojtan Says:

    Hej

    Jag tackar och bockar och känner mig väldigt stolt.
    Lägger in den på min blogg under dagen.

    Kram till dig
    Wojtan

  3. alexandra Says:

    oh nu blev jag riktigt smickrad.Tackar oh bockar för denna goa komentar.

  4. Ingela la la Says:

    Grattis grattis. Kul med uppskattning, den är du värd 😉

    Härliga semesterplaner ni hade.. Vi har inte så mycket planerat än.. FAst lite synd att ni inte får ha så mycket semester ihop.

    Kram Ingela

  5. jezza Says:

    Men du, vad glad jag blir!
    TACK goa du!!
    Och jag kan säga att känslan är helt ömsesidig, det ska bli såååå KUL att få träffas på galan 😀

    KRAM!!!

  6. ia Says:

    Tack vännen min!
    Jag har haft lite mycket senaste veckorna & det har hänt något konstigt med mig…
    Är lite snurrig & disträ på något mystiskt sätt…
    Vi åker iväg över midsommar men jag slår en plingeling när vi är hemma igen!
    Torsdag nästa vecka låter jättebra för min del! Ska bara kolla med min andra hälft så att han kan ta barnen…
    Kram kram
    & ha en underbar midsommar!

  7. Kickan Says:

    Nämen tack va gullig du är !!! Kan ju bara lämna dig en tillbaka för din härliga vardagsblogg och alltid lika roligt att komma in och läsa allt som händer hos dig 😉

    Ska bli himla roligt att träffa varandra på galan ! Men jag hoppas att vi känner igen varandra 😉 har ju kort på mig men dig har jag nog inte sett på nåt foto ännu )) ( rätta mig om jag har fel om jag missat nåt kort på dig ?? )
    Men mig kan du inte missa på galan hahaha skånskan lär ju höras lång väg om inget annat *skrattar*
    Ha det gott !

Kommentera

