Idag är det vår Nationaldag!

Jag har tagit en dag ledigt som ersättning för att Nationaldagen inföll en lördag i år. Jag hade planerat att ta den en solig dag och det är det ju verkligen idag!

Vi skall ut & bada!! Ser verkligen fram emot det. Kanske kommer det se ut som nedan här, förra sommaren på Vrångö. Nu måste vi bara bestämma oss för om vi skall till en sjö, Sisjön, eller hav, Hovåsbadet. Jag röstar nog på havet!

juni 003

juni 017

juni 016

Igår kväll var jag hemma hos min goda vän & tillika granne L och kollade på…

midsumer

…och drack te & åt kakor, en kanonkväll 🙂 Morden i Midsummer hör verkligen sommaren till! En återkommande klassiker som man inte får missa. M skulle titta på en U21-match som Sverige tydligen vann så då fick jag ju fly fältet hem till L istället. Jag älskar engelska deckarserier.

Sedan sov jag som en stock och barnen lät mig sova till 8 även om de gick upp tidigare, lyx mitt i vardagen 🙂

HA EN UNDERBAR ONSDAG!!

3 svar to “Idag är det vår Nationaldag!”

  1. Katti Says:

    Härligt med en ledig dag så där mitt i veckan! Inte ett dugg avis är jag…

    Bild på klänningen kommer, ska prova den i kväll tänkte jag. Och det är så skönt att få fixa till sig lite, är inte så nöjd annars över hur min kropp har antagit spolformation, så lite nagel-pimp och hårfix gör mig lite gladare:-)

    Kram i massor!
    Snart ses vi:-)

  2. Ingela la la Says:

    Vad härligt, verkligen rätt dag att ta ledigt!

    Hoppas ni får det alldeles underbart.

    Kram

  3. jezza Says:

    Härligt med en extra ledig dag sådär gumman!

    Jag missade Midsomer igår *snyftar* håller verkligen med dig om att det är en återkommande klassiker man inte får missa 😀

    Hoppas att allt är bra med dig annars!!!

    KRAM!

Kommentera

