Hinner knappt andas…

Jag vill ju blogga om galan lite och om några trevliga inredningsförändringar hemma men har varken orakt eller hunnit. Jag jobbar ju denna veckan också.  Ikväll skall jag, min syster och våra döttrar på Lotta på Liseberg! Det skall bli kul, det är tydligen 80-tals tema vilket passar oss perfekt. Syrran och jag är riktiga gamla 80-tals reliker 🙂 och älskar den typen av musik. ”Pudelkrull och axelvaddar” heter showen ikväll 🙂 🙂 och bla Sarah Dawn Finer och Charlotte Perelli är gäster. Blir nog en toppkväll bara regnet håller sig borta!

Det kommer alltså komma lite nya inlägg idag eller imorgon, HA TÅLAMOD TACK.

8 svar to “Hinner knappt andas…”

  1. Ingela la la Says:

    Det låter ju helkul, vem gillar inte 80-talet 😉

    Jag hänger inte riktigt med ang kommentaren du lämnade. Det var absolut bara roligt Louise. Jag har haft den bästa helgen i mitt liv 🙂 Har det hänt nåt som jag har missat? Jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen!
    Kram Ingela

  2. Amanda Says:

    Det låter riktigt kul. Hoppas ni får en riktigt fin kväll!
    Kram

  3. Katti Says:

    80-tals kväll, gu så roligt!!
    Jag vill åsså…men nu sitter vi på tåget hem:-(
    Tack för en kul fredag loch lördag, jätteroligt att få träffa dig live. Synd bara att lördagen blev så stressig. Stress är det värsta jag vet. Men snygg var du! Rebecca gjorde ett bra jobb!

    Kram
    Katti

  4. Nina Says:

    Åh, då ska jag hålla utkik på tv:n 🙂
    Kul att träffa dig också, ha en skön vecka!
    Kram Nina

  5. Erika Says:

    Hej! jo jag hittade till centralen utan problem =) får väl egentligen skylla mig själv som inte var ute i god tid med biljetterna, men hem kom jag ju tillslut 😉 var trevligt att träffa dig också den korta stunden! Kram och tack igen för skjutsen!

  6. undermolnen Says:

    Tålamod finnes=) Ska bli kul att läsa om galan, och om 80-talskvällen! Min grej är mer 90-tal men jag kan helt klart fatta att man kan snöa in på ett årtionde, hehe.
    Kram

  7. jezza Says:

    Hej 🙂
    Hoppas att ni har haft en jätte mysig kväll, ser fram emot din inlägg om galan *ler*

    Stor kram!!
    //Jessica

  8. Marie Says:

    Hallå tjejen!

    Det var himlans trevligt att träffas!! Sicken kul helg vi haft 🙂
    Och jäklars vad snygga vi var. Alla var så fint sminkade!

    Kramisar
    /Marie

Kommentera

