Två galabilder till

Där ni kan se bl.a mig i sin helhet 🙂 Jag har lånat dem från Rebecca som var en verkligt duktig fotograf med en bra kamera (annat än mig och min f.d kamera det..)

thegang1

Jag är längst till vänsterthegang2

5 svar to “Två galabilder till”

  1. Ge Mig Livet Tillbaka Says:

    Tack för din kommentar, blev jätteglad att du vill följa mig!

    Haha! Du måste lova att hälsa ifrån mig! ;D Jag sitter och ska precis skriva ett långt brev nu och förklara vad som hände.

    Kram!

  2. Marie Says:

    Vilka pinglor 🙂

    Ha det så himlans trevligt på AW´n.

    Kram
    /Marie

  3. Lina Says:

    *skrattar*
    Jo du, vi satt faktiskt mittemot varandra under hela middagen =)
    Fantastiskt god mat men alldeles för lite.
    Kram

  4. Elin Says:

    Vilken fin klänning du hade !

  5. Krydda Livet Says:

    Åh vad fina ni var allihopa. Värsta pinglorna 🙂

Kommentera

