Tvål av galla får alla fläckar att falla..

galltvål

Ja så var det faktiskt så nu skall jag gladeligen ge dem lite reklam här 🙂 Ångrar att jag inte köpt en sådan här tvål för längesedan. Jag har i flera år hört folk rekommendera den men inte tagit mig för att testa den själv förrän nu. Jag har fortfarande svårt att tro att det är sant att fettfläckarna är borta från min nya klänning. Det var alltså flera fettfläckar och jag hade dessutom tvättat klännigen efter det att fläckarna kom. Igår gnuggade jag bara fläckarna lite med tvålen, la in klänningen i tvättmaskinen och den kom ut helt fläckfri. Det hade jag aldrig trott!

Så har ni inte testat det. Gör det!

Här är det packningsdags för vi åker på lördag jättetidigt, färjan går kl 7…först nu skall jag bara göra lax/spenat/vilökspasta till familjen. Jag är vrålhungrig! Resten av familjen är inte så hungriga då de varit och ätit jätteglassar på Triumfglass-caféet…

Imorgon blir det mest troligt inköp av ny kamera efter jobbet. Vår har definitivt lagt av. Vi kan ju inte åka på semester utan kamera!

KRAM!

5 svar to “Tvål av galla får alla fläckar att falla..”

  1. undermolnen Says:

    Fantastiska galltvålen! Visst är det härligt att hitta ngt som för det första fungerar så bra, och för det andra är snällt mot miljön!
    Vanish och de andra borttagningsmedlena känns inte helt ok att hälla ut i avloppet men galltvålen känns bra=)

  2. sessan Says:

    Fläck bortagnings medlet över alla & en fast produkt i vårt hem!
    Använde den senast igår till att få bort tusch på ett par helt nya P&P tights som prinsessan fick av farmor & farfar då ;D

    Önskar dig en fin kväll
    //Sessan

  3. Krydda Livet Says:

    Hehe hoppas du är nöjd med dina Billy bokhyllor 🙂 Det är väl fint! Allt beror på vad man har för övrigt hemma. Då kan det mesta vara fint, eller hur?! Kram Josefin

  4. Marie Says:

    Hallå där!

    Den där tvålen har jag hört talas om och nu så måste jag ju bara köpa!
    Tack för tips 🙂

    Vill passa på och önska dig med familj en härlig semester!

    Massor med kramar
    /Marie

  5. Kickan Says:

    Ja den tvålen är så jäkla bra !! Jag har både fast och flytande av galltvålen , men måste säga att den faste tvålen är bäst.
    Kram 😉

Kommentera

