Hejdå för ett tag + ny ”skönhet”

Jag kommer inte att kunna blogga mer nu förrän den 20  juli så jag får säga ett tillfälligt hejdå nu och så hoppas jag att alla får ett par bra sommarveckor här oavsett om ni jobbar eller har semester. Mycket sol, vila och glädje åt alla önskar jag!

semesterbild

Det blev förresten den här kameran för oss nu. Jättefin men jag ville haft en röd eller ännu hellre en rosa men det vägrade M…

panasonic2

Panasonic DMC FS6 heter den tydligen och skall enligt uppgift vara bra.

Vad som helst är bättre än vår gamla kamera, det är ju ett som är säkert 😉

♥♥ PÅ ÅTERSEENDE !!!!!! ♥♥

9 svar to “Hejdå för ett tag + ny ”skönhet””

  1. Kickan Says:

    Ha nu en riktigt trevlig semester !!!!

  2. Ingela la la Says:

    Ha en riktigt trevlig semester!
    Kram Ingela

  3. undermolnen Says:

    Ha en superbra semester!
    Vi har den kameran och den är mycket bra, rekommenderas varmt! Ni får använda den flitigt nu=) Ska handla en rosa mobil som kompensation för att inte heller jag fick köpa en röd eller rosa kamera.
    Jag har länkat till dig från min nya blogg, hoppas det är ok!
    Kram!

    Tess
    http://undermolnen.wordpress.com

  4. Rebecca Says:

    Först vill jag ju klart önska er en riktigt hätlig semester!

    Sen måste jag säga att jag svarat på dina mail och skickat bilder men får bara ett mail tillbaks där det står att det misslyckades, vet inte vad som är fel.

    Många kramar

  5. jezza Says:

    Hoppas ni får en jätte härlig semester!!!

    Stor kram

  6. irin Says:

    Hej vännen!
    Hoppas att ni får det underbart i det danska landet!
    Ha en härlig semester & hör av dig när ni är tillbaka!
    Kram
    irin…Mitt nya jag! 🙂

  7. Popprinsessan Says:

    Jag hoppas att ni får en riktigt härlig semester! Det ser ut som om ni har haft fullt upp precis innan, målat om, köpt nya möbler och tvättat. Tror att jag måste testa galltvål.. var köper man det?

    Njut nu ordentligt av ledigheten så hörs vi när du är back in business 😉

  8. Charmkatti Says:

    Jag hoppas ni har det helt underbart i danmark och att solen lyser på er!
    Och det var väl bra att det blev en ny kamera, för den andra blev man ju inte klok på:-)

    Kramar
    Katti

  9. Charmkatti Says:

    Idag är det den 20:e…
    tänkte att du skulle ha skrivit nåt:-)

    Barnbidraget är här, tjihooo!

    Kram
    Katti

Kommentera

