Bokhyllebyte och lite annat

Nu kommer bilder på bokhyllorna. Före & efter, det jag hade tänkt lägga in för 2 veckor sedan då kameran gick sönder…

Gamla hyllorna…

Studentebba 006

…och de nya. Så mycket ljusare och så mycket mer välordnat det ser ut, tycker jag iaf, är supernöjd!

Studentebba 003

Här har de 4 fina glaslyktorna vi fick på Mammagalan fått sin plats

Studentebba 002

Här nedan är en del av mina Danmarksinköp. Jag satsade mest på de två roliga lågpriskedjeaffärerna som har allt och lite till, Systrarna Grenes och Tiger, så det blev inte så vådligt dyrt då OCH de hade fina prickiga saker och även billiga pärlor. Nu kan vi pärla på en massa här (glaspärlor är så dyrt annars tycker jag).

Studentebba 001

Jag återkommer senare igen tror jag, eller imorgon med fler semesterbilder.

Kram!!

8 svar to “Bokhyllebyte och lite annat”

  1. Charmkatti Says:

    Välkommen hem!
    Och vilka söta skålar du hittat. Prickigt som är såååå fint!

    Ja visst, snart är det inte långt kvar till vi sak byta. Jag känner mig nästan lite nervös:-)
    Tycker det är så spännande!

  2. irin Says:

    Nu är vi oxå hemma!
    Ni ser ut att ha haft det underbart i Danmark!
    Vi har väl haft det…ja, jag vet inte vad jag ska säga 🙂
    Bokhyllan blev ju skitsnygg!
    kram
    irin

  3. undermolnen Says:

    Fint med nya bokhyllor! Jag gillar mörka hyllor, gärna teak men varenda gång jag ser vita hyllor tänker jag på hur öppet, ljust och fint det är=)
    Jättefina fynd har du gjort också, prickigt är ju bara såå fint på allting!
    Kram Tess.

    http://undermolnen.wordpress.com

  4. undermolnen Says:

    Nu har du ett mail med lösenord i din inbox, och ett helt inlägg med matställen inne på min blogg=)
    Om ni varit på Djurgården på Grönan och sånt är det helt klart värt att ta båten/bilen över till Söder för att äta. Det är inte så turistigt, och är en helt annorlunda grej mot att vara inne i city. Det bästa i stockholm finns på söder;) Passa på att gå och strosa lite på vägen mot en bra restaurang. Nu finns det även bra shopping, speciellt på Östra Södermalm där de flesta av mina tips finns. Fina barnkläder, inredning m m.
    Kram

  5. Ingela la la Says:

    Vad fint det blev!
    Ni verkar ha haft det toppen i Danmark med..
    Kram

  6. Mor Penna Says:

    Visst är glasskålarna från galan superfina.
    Även bokhyllan blev ju jättetjusig. Ser mycket mer ordnat ut.
    Trevlig kväll.

  7. Wojtan Says:

    Hej

    Det blev såååå mycket finare !
    Vi åker till Danmark på söndag, men bara för en dag. Hoppas ändå hinna med lite shopping!

    Kram Wojtan

  8. PetramedAochE Says:

    Vad jättefint det blev med de nya bokhyllorna! En rejäl upplyftning!

    kram

Kommentera

