Det ekar tomt i cykelstället…

…endast Louise jobbar. Ja så känns det 😉 Jag jobbar måndag-onsdag denna veckan, sedan hela nästa vecka också för att sedan ha semester v 33-34 igen (ser fram emot det!).

På torsdag skall vi till Vaxholm och inta Kattis hus (vårt hus/lägenhetsbyte blir nu av), det skall bli jättetrevligt. Vi insåg att vi kommer att vara i Stockholm under Pride-festivalen. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. Det kan ju vara kul att se men inte kul om man inte kan ta sig fram i stan.  Någon av dagarna var det dessutom DN-gala också såg jag. Vi skall tillbringa fredagen och lördagen inne i stan med besök på Skansen, Liljevalchs (Ikea hgenom tiderna utställning bl.a), eventuellt Junibacken eller Grönan och så något museum. Vi har inte varit på Tekniska muséet men har hört att det är kul även för barn så kanske blir det det.

Hoppas vädret stabiliseras lite till helgen, nu är det väldigt upp & ner här. Blåsigt, sol, regn, moln, sol, blåst…ja allt på en gång nästan…

ikea

Idag skall stora E på bio med en av sina bästa kompisar, T. Då E missar denna tjejs 7 årskalas när vi är i Stockholm och de blev de SÅ ledsna över så jag kom på den käcka idén att då bjuder vi kompisen på Ice Age 3 och middag efter idag istället. Så när jag jobbat klart får jag hem och laga födelsedagsmiddag 🙂 För övrigt så lär min kväll bestå av städning, packning och lite tvätt idag. Vill ju inte att hemmet skall vara FÖR ostädat när Katti med familj kommer.

Kram på er!

Ett svar to “Det ekar tomt i cykelstället…”

  1. Rebecca Says:

    Hoppas ni får det jätte mysigt i Stockholm och att vädergudarna är på er sida. Vad massa kul ni ska hitta på.

    Ja jag blev jätte nöjd med skänken. Det är som du säger att allt kommer fram på ett annat sätt.

    Ha det gott.

    Kramar

Kommentera

